Gracias!

Dec 26, 2011

Bila Susah Hati...

Assalammualaikum...

Hola 1Malasia!

Bila susah hati selain dari solat & berdoa, apa yang korang buat?

Macam aku... makanlah jawabnye... hehehe ~

Peristiwa semalam buat kami betul-betul stress...adoyai, bengang tak abis-abis... Malas nak cerita panjang kalau nak tahu boleh baca di sini...

Menu hari ni...

Sotong & Udang Goreng Rempah
 Tak selera sangat nak makan sebenarnye...masak pun cincai-cincai je...

Raksam
 Raksam sebagai pembuka selera... masam-masam sikit...

Kobis Cina Goreng Santai~
Sayur sebagai pelengkap...

Allah masih mengurniakan nikmatNya kepada kami... Alhamdullillah... Syukur padaMu Ya Allah ~



18 comments:

Papa PUSS said...

salam

yes sama juga la..
susah hati/stress/bengang dll..
makan/shoping/jalan2..

FieZaLieSa said...

sedap nye menu..paling suka, sotong tu..nyumm~~

wahida said...

baru baca n3 ko yg kena rompak tu...sian korang...kalau aku pun nangis tak berlagu la hilang lens tu...huhu....nak beli bukan pakai sikit2 duit tu...huhu...

sabar yer...

MaryaYusof said...

PapaPUSS: Makan/shopping/jalan2 therapy yg sgt berkesanutk hilang stress...setuju sgt ;)

MaryaYusof said...

FiezaLiesa: Licin ;)

klcitizen cikgunormah said...

wah... kalau boleh jangan stress lama2 sangat, masalah berat badan pulak nanti timbul :) raksam tu tak pernah tau dan tak pernah rasa, rasanyalah :)

wan nurul hezrina said...

stress2 pun masak nampak sedap.huhu..

MaryaYusof said...

Wahida: Tg nangis tak berlagu la ni wahida.. T_T

MaryaYusof said...

Cikgu Normah: Betul jgk ye cikgu...heheee

Sidratul Muntaha said...

anggap takde rezeki la dear.
mujur la yg hilang tu lense and speetlite
klu yg ahndbag tu hilang
dah kamu laki bini jdi pti kat sana.
takper,sedih dan marah tu normal
tpi istighfar byk2.
yup,mkn time tension aderlah the best of medicine tuk tekak.
ahahhaa

fyzz said...

marya...sngt sedap menu yg dimasak tuh.tmbh2 sotong tuh..yummy..emm me too...kalau sedih suka gak makan..:)

Kamalia said...

samala cam ai..tensen,makan..tak penah mkn raksam.haha,sadiskan..
amvoi,kobis cina goreng santai.nama glemer sungguh.
kellass ko maria.hehe

NOOR FATIN said...

waaaa akibat membaca entry pada waktu malam walaupun perut kenyang, sedapnyaaaaaaaaaaaa!!

MaryaYusof said...

Wan: Muchas Gracias wan ;)

MaryaYusof said...

Sidratul Muntaha: Betul gak ek nasib baik h/bag die xrembat jgk..klau x jd pati la kitorg..huhuhuuu..gracias ;)

MaryaYusof said...

Fyzz: Sotong & Udang tu mmg my fav. tp klau stress mcm ni sll bleh jd gemuks..hahaaa~

MaryaYusof said...

Kamalia: Haahaha..mmg kellas ko ;)

MaryaYusof said...

Noor Fatin: Sory dear ;)