Gracias!

Feb 19, 2012

Al Quran - The Complete System of Life!

Assalammualaikum...

Hola hermanas y hermanos !

Hermanas = Sisters
Hermanos = Brothers

Just to to share the complete guidance of life... You ask, but Al-Quran wa Sunnah already has answered for you...


~ May Allah grant you goodness ~

----<----<---'@

P.S.  Muchas gracias Yana-Feehily! Akak & family sihat & selamat di sini...Alhamdullillah... Kebakaran yang berlaku di downtown Lima, kira-kira 15 minit dari tempat tinggal kami...

14 comments:

Gen2Merah said...

Muchas gracias...

Al-Quran, penuh dengan mukjizat yang tiada tolok bandingannya... semoga kita dapat memanfaatkan kitab suci ini sebaiknya..

Selamat pagi orang Peru (",)

Asmara said...

take care Marya n family!

Huda said...

good entry! tq

yana-feehily said...

suka surah insyirah tu :) verily after each difficulty, there's a relief. Nica sharing kak marya ^^

alhamdulillah akak n family selamat. dekat je dgn tempat akak tu..huhu..moga Allah sentiasa melindungi akak sekeluarga. amin

chepah ila hussein said...

i like~

CikPuanHaLia said...

Setuju sangat..kita hamba ni jer yang selalu apla. Dalam Al-Quran Allah dah tunjuk & beri macam2 untuk kita ikut..syumul.

zureen said...

best! :) so true!

Kamalia said...

ade kebakaran ke?
alhamdulillah,nasib baik jauh jugak ye dr tempat korang tu..
psstt..saya dulu DIA kat Uitm Lendu, bila BAcc baru kat S>alam..kita penah umpa kot?..ramai kawan kat sana..antaranya MAstura,Zahud,Azizah..

Mama Ema said...

Alhamdulillah..AMIN

eeiyss said...

AlQuranlah telah menyediakan panduan yang terbaik dlam hidup kita~

CaDLyNN said...

very true! Al-quran mmg lgkp dgn sgala jwpn yg kite cari..

mama ju, said...

Salam kenal.
Menarik mama nak linklah..

AmirFX said...

Holla Cik Marya! Semoga semuanya dipermudahkan... InsyaAllah..

So Shy Lady said...

ye, mukjizat ada dalam rumah kita cuma kita yang jarang mmbeleknya