Gracias!

Nov 12, 2011

Terharu...sob sob sob...

Assalammualaikum...

Pagi-pagi lagi buka je FB dapat PM from one of my best friends...Wan Noriah, aku panggil dia Noya je...rasa sangat-sangat terharu sebab dia dah katam blog aku yang ntah ape-ape ni...huhuhuu... tetiba terus rasa nak nangis...sob sob sob...

Thanks Noya! Miss you  lot...

Miss of our memories in UiTM...rindu nak lepak umah sewa ko, nak gossip dengan ko, nak gaduh dengan ko, nak pergi makan satay naik skuter aku, pastu kena kejar anjing, rindu nak makan dekat Alor Gajah, pergi pasar malam, pergi dating dekat Tanjung Bidara...kui kui kui...ni kalau Nadzri baca confirm mulut muncung sedepa...jangan marah bang & jangan buruk sangka kat kitorang....hahahaa

Aku pun dah abis baca blog hubby ko yang comel tu...heheheee...suka aku tengok ko bahagia dengan orang yang betul-betul sayangkan ko & protect ko (tu yang penting)...dah nak masuk 2 pun anak...dah potong aku dah pun...chiiit! Hehehee...

Untuk pengetahuan ko (kalau ko bacalah...kih kih kih), blog ni dulu tempat aku melepaskan rasa hati...kat tempat kerja aku dulu tu aku takde kawan yang betul-betul ngam dengan aku...so, most of the time aku tersangatlah bosan...Kalau ade pun dorang lain-lain jabatan/cawangan...dan kalau kawan satu jabatan biasanya terbatas sikit nak story2...gossip gossiping...kih kih kih...

So, sekarang ni, let's gone by gone..new life's just begin...aku pun happy dengan life aku sekarang...heheheee...So, bila balik kerja nanti hopefully, all be refreshed...

All the memories, all the sweets & bitters have come back to me...kawan-kawan masa sekolah dulu, Marlia Aini, Suryantie, Mazlin & lain-lain semua kembali disaat aku telah pergi jauh....

Jauh perjalanan je...heheheee...

Sangat rindu dengan korang semua...

Semoga kita berjumpa nanti lagi Insya'Allah... 


 P/S: Kalau ade yang lain especially silent reader @ stalker (ade ke...? Anggap jelah ade konon-konon...) yang dah katam atau sudi membaca (walaupun baca tajuk pastu blah) blog aku  ni tanpa pengetahuan aku, aku ucapkan "Muchas Gracias"...jangan serik & bosan nak baca celoteh aku yang ntah apa-apa ni...Sayang korang semua..muahhh...

Apa-apa pun semua ni sebagai kenangan di hari tua...


2 comments:

Cik Lily Putih said...

suke gak baca yr story kat peru ni.. memang best.. all the best

Unknown said...

CikLilyPutih: Tak sangka ciklily sudi lg berkunjung ke blog sy...tq very2 much...