Gracias!

Jul 7, 2013

07.07 Feliz Día Mr John!

Assalammualaikum wbt.

Hola!

Masih ingat dengan Mr John? 

Jika tak ingat boleh baca di entry ni: Mr & Mrs John. :))

Sebenarnya harini Birthday Mr John! :))

*Image: Google*

Kalau ikut tarikh hijrah hari lahir Mr John jatuh pada 15 Ramadhan... 

Tak kisahlah tarikh yang mana, doa kami semoga Mr John diberkati & dirahmati Allah sentiasa...

Thank you for dropping by!

Besitos y Abrazos!

Chau!


19 comments:

Amanda Suria said...

Salam Marya...
how are you...waaa...birthday Mr John...Happy Birthday to him...

ejulz said...

comel jer.. :)

ejulz said...

hepy bday mr john.. hehe

Khai♥Rin : anies said...

Happy birthday mr john

Mama Vogue said...

Happy birthday to your hubby..!!
Take care Marya..xoxo!

Puan Kutu said...

happy birthday mr john..semoga dipanjangkan umur,dilimpahkan dengan rezeki..:)

m.u.l.a.n said...

Happy Birthday Mr John...

Happy & healthy always..

eLL said...

happy birthday Mr John Nash. hehe

ieda immi said...

eppy bday juga mr john !

norhidana miswan said...

epy belated birthday utk en John Marya.... semoga di berkati n heppi selalu bersama family tersyg

selamat berpuasa Marya n family

:: Mrs.Eady :: said...

happy birthday mr.john! :)

Kakzakie said...

Marya ni kalau en abe baca mesti dia tergelak panggil dia Mr. John.

Selamat ulangtahun dari kakak. Makin besar tanggungjawab bila nak jadi papa 2 anak tak lama lagi.

Selamat berpuasa Marya dan Mr. John juga. Hero kecik Marya dah belajar puasa ke?

Fiza Rahman said...

Happy belated birthday Mr. John. Tarikh lahir kita sama lah ☺☺

Momma AA said...

As Salam,

happy birthday mr.john.. :))

Saya juga nak mohon ampun & maaf jika ada yg terguris dihati... Salam Ramadhan buat Marya sekeluarga..

suri solehah said...

salam marya,,selamat berpuasa marya sekeluarga..mencabar tak puasa kat sana?
-n hepi belated bisday utk suami marya..moga allah mempermudahkan kehidupan dirantau org

Rizal Slaughterheart said...

Happy belated birthday Mr John (lambat wish) hehe

aizamia3 said...

selamat hari lahir..
moga sentiasa sihat dalam menjalani kehidupan seharian.. ;)

inazamri said...

salam ramadhan marya.org sana makan nasi pun guna sudu?

Ummi Iman said...

Happy belated birthday to Mr john. Semoga sentiasa dirahmati dan diberkati Allah.