Gracias!

Aug 2, 2011

Salam Ramadhan...

Ya Allah...kejap je masa berlalu dah masuk 2 hari pun kita berpuasa...aku harap tak terlambat untuk aku ucapkan Selamat Menyambut Bulan Ramadhan yang mulia ini...Semoga ibadah kita diterima oleh Allah S.W.T...Insya'Allah...


Lama betul aku tak update blogkan...macam-macam perkara dah berlaku...semalam Muhammad Iman'ul Yaqin genap 2 tahun...Selamat Hari Lahir sayang....Umie sayang Iman...Iman umpama nyawa bagi umie & babah...semoga Iman menjadi anak yang soleh...semoga Rahmat Allah sentiasa bersama kamu...umie & babah selalu mendoakan yang terbaik buat kamu...

Sambutan hari jadi Iman terpaksa diawalkan pada 30/7/2011(Sabtu) sebab hari Isnin 1/8/2011 umat Islam akan mula berpuasa...Buat hari Sabtu so, kuranglah sikit penat...semuanya berjalan lancar...walaupun Iman demam...Hari Ahad tu plan nak amik photoshoot untuk Iman tapi terpaksa dibatalkan sebab Iman demam panas...mulai malam tu sehingga hari ini Iman asyik meragam je...dugaan betul...

1/8/2011 juga adalah dated surat 'cinta' dari Pengarah yang aku terima pagi tadi...ini adalah dugaan yang paling mencabar bagi aku sepanjang aku berkhidmat...aku pun tak jangka begini jadinya...apa-apa pun aku redha dan mengakui kekhilafan aku itu...nak buat macamana kalau dah tak ade rezeki...Mr Hubby lah tempat aku mencurahkan perasaan sedih dan tertekan aku...thanks abang...bie tau kadang-kadang abang bosan dengar benda yang sama setiap hari...tapi abang selalu cakap..kita tak lama dah kat sini tunggu jelah bulan 10, bie ikut je abang...

Semoga segalanya berjalan lancar selepas ini...tak mau sedih-sedih lagi....nanti umie updatekan gambar masa sambutan birthday Iman...

Salam Ramadhan semua...XOXO

No comments: