Gracias!

Dec 9, 2014

Koleksi Terkini Sephora Malaysia!

¡Hola Linda!
 
Que tal? (How are you doing?)
 
I hope all of you are doing great! 
 
Semua orang suka untuk kelihatan cantik... termasuklah diri saya sendiri... I still remember when I was a kid, I always wanted to be beautiful... but more desperately wanted to feel loved. ;))

 Tidak salah rasanya untuk kelihatan cantik asalkan tidak keterlaluan, sesuai dengan usia, kerjaya dan pendapatan sendiri... Yes, everyone deserve to look beautiful! 



Geli kan? Saya memang tak suka dan geli dengan semut. Walaupun begitu sebenarnya di sebalik gambar yang agak disturbing ini tersembunyi satu wajah yang cukup cantik.

Wanita dan kecantikan memang tidak dapat dipisahkan. Apatah lagi adalah sifat semulajadi wanita untuk sentiasa mahu kelihatan cantik terutamanya jika berada di luar rumah dan terpaksa berhadapan dengan orang lain.

Bagi saya, wanita yang kelihatan cantik bukan sahaja membuatkan orang lain selesa malah memberikan keyakinan yang tinggi pada individu itu sendiri.

Adalah sangat penting untuk kita menjaga kesihatan kulit kita. Antara yang paling basic ialah jaga pemakanan, dapatkan tidur yang cukup, hindarkan rasa stress atau tekanan, amalkan rutin penjagaan yang konsisten dan yang terakhir ialah pilih produk skincare yang terbaik.

Selain daripada itu sebelum keluar dari rumah sangatlah penting untuk kita apply sedikit solekan ataupun makeup.  For me, makeup DOES make me more beautiful...this is compared to me without makeup. Ini bagi menghindari situasi yang mana kulit kelihatan kusam, tidak bermaya dan pucat. Paling tidak pun, sekurang-kurangnya mengenakan sedikit solekan pada wajah kita dengan lapisan blusher yang nipis dan gincu. Mudah sahaja untuk kelihatan cantik kan! :)





Antara jenama solekan dan kecantikan yang paling popular di Malaysia adalah Sephora Malaysia. Label ini sangat dikenali dalam kalangan wanita urban yang gemar bergaya. Produknya telah dipasarkan di banyak negara seluruh dunia dan telah mendapat sambutan serta permintaan yang cukup tinggi dalam pasaran. Koleksi terkini Sephora Malaysia kini boleh didapati secara online di website online shopping Malaysia.



  

Nampak gayanya kita tidak perlu lagi keluar semata-mata untuk dapatkan jenama kegemaran ini. Buat sahaja pembelian secara online di internet dengan cukup mudah dari rumah sahaja!

Hanya dihujung jari kita boleh kelihatan cantik dan berseri-seri bersama-sama :))

See you then!

Chau! 

7 comments:

Anum said...

wow

dear anies said...

jarang bermekap... ;-)

Kakzakie Purvit said...

Rinduuuunya kakak!
Lama bertapa, bersenyap sunyi atau kakak yg tertinggal tak terjumpa entri. Moga sihat dan ceria

Betul kecantikan dgn perempuan tak boleh dipisahkan. Kakak ni yg dah tua pun masih nak cantik walaupun taklah cantik mana pun haha...

Lipstik dan foundation pun nak juga beli dan pakai:)

Puan Kutu said...

marya ni ke sponsored post dari zalora tu..ke yg lain..

mmg efek mekap tu buat wanita kelihatan cantik..:)

Mulan said...

nak jugak tp kadang nak cepat tak sempat apa pon hehee...

Effah Mahat said...

Wah.. suka... tapi tau tak kat mana nak beli BENEFITs?

simplyremedies said...

really handicap if comes to makeup and jarang guna